Monday 16 July 2012

UPM di hatiku...


Assalamualaikum...

2006 - 2010

I miss the good old time back at UPM..I miss all my friends, my lecturers, my faculty, my hostel 14th College, my room 207, my roomates, my bed, everything...

Thanks s lot to everybody who helps me during my study here..my friends Aliaa, Zamriah, Kak Sarah, Auz, Kak Dila, Azazian, Pona, Syukriyah and other coursemates..Tak lupa juga Mr. Fath and Umi Fatanah..Miss you guys..Selalu menyibuk pegi lepak bilik umi kat Kolej 11 hihi..Miss the time merempit dengan skuter pegi kuliah, berkejar2 kat Flat lama pegi potostat, berebut naek bas hehe...

Thanks to my PA who understands me, helps me a lot with my thesis Prof. Madya Dr. Abdul Azis Ariffin..You are awesome!

Masa study memang serabut, tapi bila dah abes baru nak rindu2..4 tahun di UPM memberi 1001 kenangan yang takkan dilupakan..Segala susah-payah akhirnya berbaloi apabila berjaya menerima segulung ijazah.

Thanks to my family too, umi, walid, adik2..and encik tunang..

I MISS YOU ALL :)


thank you Allah :)





          

No comments:

Post a Comment